13. január

13. januára 2014


  • Povedzme si úprimne - ten minulý týždeň fakt za veľa nestál! Čo z toho, že boli tri dni ešte voľné, keď celú tú dobu bolo nemožné nemyslieť na návrat do školy. A ten bol v mojom prípade veľmi stresujúci, pretože... Jednoducho už z princípu!
  • Všetko to, čo spravilo ten týždeň zaujímavým sa stalo až v piatok. Po škole som bola na kozmetike a nakupovať v drogériách - veď ako ináč). Spravila som si obrovskú radosť a kúpila som si okrem iného 2 Color Tatoo od Maybelline, Imerial mascaru od Dermacolu, a od Rimmelu bázu pod makeup a lak na nechty z kolekcie Space Dust, ktorý som si okamžite zamilovala!!
  • A teraz sranda bokom! Nespomínala som vám to, ale deň pred vianocami sme s maminou zachránili z ulice psíka a odviezli ho do útulku. Dostal meno Rudolf. Vianočný Rudolf :) Všetko sa zdalo byť v poriadku, než mi v piatok večer napísala spolužiačka, kamarátka a dobrovoľníčka v jednom, že Rudolfko dostal parvovirózu a potrebuje ísť do čistého prostredia a do tepla. Nebolo inej cesty. Ale čo si budeme hovoriť, mala som strach, a nie len ja, ale všetci, čo boli v danú chvíľu doma. Keď k nám prišiel rovno z infúzky, zdalo sa, že to už bude lepšie, no ráno sa ukázalo, že vyhrané nie je ani zďaleka. Detaily si nechám pre seba, ale verte mi, že ani vy by ste s úsmevom na tvári a piesňou v srdci nerobili to, čo... Čo bolo v tej chvíli nevyhnutné.

  • Potom nasledovali návštevy veterinára, ďalši infúzie, očkovania, žiarlenie môjho psa - pána domu. A úžasné zlažíčko Rudolf, ktorý sa každé ráno budil živší a veselší. Predvčerom už pil vodu bez komplikácií a zažívacích ťažkosí a včera aj papal. Zistila som o ňom, že miluje spoločnosť a keď je sám, je veľmi smutný. Potrebuje cítiť dotyk, tak mi často ležal na nohe, dokonca aj keď som sa odličovala alebo si čistila zuby :) A tiež je veľmi rád vonku a hrá sa s paličkami :P


  • Neviem kedy presne ale čoskoro by mal od nás odísť do novej a dúfam, že už aj stálej rodiny :) Naozaj dúfam, že bude šťastný a po doratí tabletiek už aj úplne zdravý ♥
Aký bol váš týždeň? Stalo sa vám niečo, čo by ste nečakali, že by sa mohlo stať?

6 komentárov:

  1. Chudak hafan, tak snad uz bude jen lip:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherný pejsek, je mi líto, že chudáček musel tak zkusit :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aky je zlaty to si chudak nezasluzi tak necha sa cim skor uzdravi 😌

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pejsek je krásný! Já už bych asi měla problém ho jen tak dívat někam jinam:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéj tak ten je úžasný, dúfam že sa skoro uzdraví a poputuje do stálej, milujúcej rodiny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem(e) vám všetkým za milé komentáre :) Rudy je už našťastie v poriadku a dnes odišiel do novej rodiny :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS