Yves Rocher Sexy Pulp Mascara

15. decembra 2013

Dneska som si na vás nachystala rozprávanie o jednej naozaj skvelej špirále. Videla som články, kde bola chválená a tiež veľa takých, kde chválená nebola.
Túto špirálu som dostala ako darček k nákupu a keby som si ju mala kúpiť sama, pravdepodobne by som bola ochotná za ňu dať tých necelých 12€. Podľa mňa je to totiž 9ml skvelého produktu.


Prečo sa mi tak veľmi páči?
1) Má kefku, ktorá nie je silikónová! Je v tvare osmičky/presýpacích hodín, ktorej som sa najprv dosť bála, ale zistila som, že na líčenie je to úplne super tvar. Nie je ani príliž veľká, ani nesympaticky malá.
2) Je krásne tmavá čierna. Nie tmavošedá. Nie svetlo čierna. Tmavá čierna!
3) Na kefku sa nenachytá zbytočne veľa farby.
4) Nežmolkuje, nelepí, nedrobí sa.
5) Dá sa krásne vrstviť.
6) Predlžuje a pekne zvýrazňuje mihalnice.

Myslím si, že týchto šesť bodov celkom stačí na zhrnutie kvalít tejto špirály. Ako jedna z mála spĺňa všetky moje očakávania a kritériá a som veľmi rada, že sa mi tak nejako náklonnosťou osudu dostala do rúk :)




Ako sa vám pozdáva? Skúsili by ste ju? Aká je vaša najobľúbenejšia špirála?

4 komentáre:

  1. kamarátka ju tiež dostala k nákupu a odvtedy si ju pravidelne kupuje, každému ju odporúča :)
    moja naj je ale diego dalla palma - prima visione, teraz som ju vystihla v akcii z 24€ na 4€

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fuuha, tak to je ináč parádna akcia! :) to kde sa ti podarilo??

      Odstrániť
  2. Líbí se mi její kartáček a taky jak krásně ti prodloužila řasy:)
    Moje oblíbená je momentálně od GS kterou sice mám zhruba 14 dní, ale doslova jsem se do ní zamilovala:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS