Yves Rocher Nutri-Repair Treatment Shampoo & Conditioner

8. decembra 2013

Je to už pár rokov, odkedy som si začala uvedomovať, že na vlasy nestačí len tak hocijaký šampón a tiež to, že akurát tie moje vlasy sú extrémne náročné na starostlivosť. Mám totiž vlasy, ktoré sa ľahko poškodia, sú suché, lámavé so sklonom ku krepovatosti a ľahkému štepeniu končekov; a čerešničkou na torte je sklon k tovrbe lupín.
Práve posledný bod bol vždy dôvodom, prečo som si nemohla dovoliť používať iný šampón, ako ten proti lupinám - a aj to mi nesadol hociktorý a väčšinou mi pokožku hlavy ešte viacej vysušoval. Potom som však v katalógu YR narazila na túto dvojicu výživno-reparačných produktov určených práve pre takýto typ vlasov...


Bola som veľmi zvedavá aký, a či vôbec nejaký, účinok budú tieto prípravky mať. Priznám sa, že som na naozaj bála, či mi ich používanie nespôsobí problémy v podobe lupín a nepríjemného svrbenia pokožky. Tento roblém som však našťastie nezaznamenala! Pre istotu síce šampón po pár umytiach vymením za Head&Shoulders, ale to len tak, keby náhodou...


Balenie je obyčajná flaška/tuba z mäkkého zeleného plastu. Fľaša so šampónom sa s mokrými rukami trošku ťažšie otvára, ale dá sa to zvládnuť.
Objem šampónu je 300ml, kondicionér je polovičný - 150ml a ich cena by sa mala pohybovať medzi 3-5€. Závisí od toho, kde nakupujete a momentálych akcií.
Vôňa je veľmi príjemná, konzistencia je obyčajná. Kondicionér je, samozrejme, trošku hustejší. Šampón je na pohľad perleťový.
Čo o účinku, vlasy sú po použití jemné, hydratované a poddajné; účinky oboch produktov sú viditeľné už po opláchnutí, kedy je možné dotykom rozpoznať na vlasoch očividnú zmenu.

Používate produkty značky Yves Rocher? Aká značka je vaša najobľúbenejšia pri starostlivosti o vlasy?

4 komentáre:

  1. Já tento šampon ještě nezkoušela, ale už týden přemýšlím, že bych si ho pořídila, protože mě vážně láká:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja myslím, že aspoň za to vyskúšanie určite stojí :) potom daj vedieť, ako sa ti páčil/nepáčil keď tak :))

      Odstrániť
  2. Yves Rocher na vlasy som ešte neskúšala, ale lákajú ma strašne masky a kondicionéry, počula som chvály aj na malinový ocot, ale moje vlasy sa nikdy po ničom neleskli takže pochybujem že ten ocot by im pomohol. Ja mám na vlasy osvedčenú Niveu, Baleu, prípadne Garnier ale nie Fructis, ale Ultra Doux, tieto tri značky striedam takmer v kuse, ešte občas nejaká Schauma alebo Alverde a tiež mojim vlasom sedia detské šampóny. Ja mám problém najviac s mastnými vlasmi, ale šampóny priamo určené na mastné vlasy nie sú pre mňa vhodné, po nich sa mi vlasy mastia ešte viac ako zvyčajne. Používam teda hlavne šampóny na objem, po farbení sa snažím používať šampóny na farbené vlasy. A ešte sú celkom fajn aj Dove. V poslednom čase som aj ja začala mať problémy so svrbením pokožky hlavy, takže si musím šampóny vyberať veľmi opatrne, silikónové používam minimálne.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za komentár a nie len za tento ale za všetky, Bianky, spravila si mi obrovskú radosť :)
      Ten malinový ocot je naozaj perefektný, to môžem potvrdiť. Mne sa vlasy nelesknú totálne po ničom, no po tomto octe to bolo o niečo lepšie, i keď by som zniesla toho lesku aj viac :)
      Ja som celkovo z mojich vlasov taká utrápená, že niekedy ozaj neviem, čo s nimi, takže mi nezostáva nič iné len skúšať a skúšať :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS