Empties • Október-November 2013

6. decembra 2013

Krásneho Mikuláša!!
Dnešný dlhokánsky článok bude venovaný kozmetike spotrebovanej za uplynulé dva mesiace. Samozrejme, že nie všetky produkty boli počas tejto doby aj začaté - väčšina bola prvý krát použitá aj tri, štyri mesiace dozadu, jeden dokonca takmer pol roka.
Ak vás prekvapí množstvo spotrebovanej kozmetiky, netrápte sa, nie ste samy. Občas bývam poriadne prekvapená aj ja sama :D Toto množstvo je však podľa mňa očakávateľné a priamo úmerné množstvu, ktoré za ten čas stihnem nakúpiť.
Keďže tých vecí je (a býva) naozaj dosť, rozhodla som sa, že nebudem pri každom produkte vypisovať siahodlhé obkecávačky a že pri niektorých snáď stačí len napísať, čo to vlastne bolo a/alebo ako sa mi to páčilo...
No a aby som sa nevykecávala zbytočne o ničom, mohli by sme pomaly začať :P :)


Vlasová kozmetika:
1) Gliss Kur šampón na farbené vlasy: Za mňa jednoznačne palec dole!! Voňal síce pekne, farbu super oživil, zato som po ňom mala neskutočne zhoršené lupy a neznesiteľné svrbenie pokožky hlavy
2) Just šampón s morskou vodou: Bol určený pre problematickú pokožku hlavy, lupiny a pod. Jednoznačne odporúčam!! Pekne voňal, ľahko sa vymýval, nezanechával zvyšky, odstránil lupy, zjemňoval vlasy :) Nevýhodou je možno cena - 200ml fľaška vychádza okolo 20€
3) Garnier Fructis Oil Repair 3: Tento kondicionér som mala veľmi rada. Vlasy uhladil, zjemnil, vyživil, hydratoval a krásne prevoňal.
4) Matrix moringový olej na vlasy: bezkonkurenčne najlepší produkt na vlasy aký som doteraz kedy vôbec mala ♥ Jeho účinok na vlasy je na nezaplatenie!!


Telová kozmetika:
5) Nivea Smooth Milk: Môžem len odporučiť. Pekná vôňa, fajn hydratácia, cena primeraná kvalite, nezanecháva mastný film, krásne sa vstrebáva... Čo viac si priať :) Veľmi rada by som sa k nemu vrátila :))
6) Oriflame Silk Beauty sprchový gél: Jeden z najlepších, aké som kedy mala, pretože nevysušoval pokožku, pekne ju zjemnil a tá jeho krááásna vôňa!!...
7) Yves Rocher broskyňové telové mlieko: Toto je bohužiaľ jeden z dvoch (zatiaľ) produktov tejto značky, s ktorými som nebola spokojná. Mlieko síce voňalo krásne prírodne broskyňovo, avšak bolo príliš vodové a nemala schopnosť dostatočne dlho hydratovať, čo ma veľmi mrzí. Za vôňu má však palec hore :)
8) Oriflame Discover Mexicho sprchový gél: Super super, všetko fajn, ale chcela som sa ho čo najskôr zbaviť, pretože jeho svieža letná vôňa mi vôbec nepasovala do jesenného počasia ani nálady :D Inak bol skvelý :) A dúfam, že na leto sa mi ho zasa podarí zohnať.
9) Balea broskyňový gél na holenie: Môj najobúbenejší zo všetkých vôní a značiek. Bezkonkurenčne!


10) Levanduľová esencia do kúpeľa: Najlepšia, najvoňavejšia, najuvoľnujúcejšia, najmilovanejšia, najoplakanejšia. Vôbec totiž neviem, odkial bola, keďže mi ju poslala babka a ona sama ju od niekoho dostala :( Fňuk...
11) Nivea intimo: Tento gél na intímnu hygienu som si strašne obľúbila. Bol mi veľmi sympatický obal aj papierová krabička v ktorej bol aj jeho jemná vôňa. Zo začiatku som sa bála, či nebude dráždiť, keďže som na neho čítala dosť negatívnych názorov - ja som s ním však žiaden problém nemala :)
12) Oriflame krém na ruky: Okrem vône na ňom podľa mňa nebolo nič, kvôli čomu by som si ho kúpila znovu. Bol vodový a nehydratoval.
13) Balea krém na nohy s ureou: TOP of the top ♥ Nič lepšie na nohy snáď neexistuje.
14) Mexx Fresh sprchový gél & telové mlieko: Vôňa super, rovnaká ako parfém. Toto duo som dostala od spolužiačky, ktorej tieto veci nerobia dobre na pokožku. Ja som problém nemala, parfumované mlieko však takmer vôbec nehydratovalo - šťastie bolo, že ani nejak extra nevysušovalo :)
15) Prfém essens: Tento mamina kúpila cez nejaký katalóg, nemá žiaden názov, len číslo, objem 15ml, cenu asi 8€ a úžasnú vôňu. Keď sa podarí, rada by som ho videla na poličke znovu.
16) Parfém Bruno Banani Magic Woman: Darčk od Ježiška (ocina), ktorý by sa mohol zase staviť v Marionnaud :P Láska preveľká, úplne môj typ ♥


Pleťová kozmetika:
17) Oriflame čistiaci pleťový gél: Krásne voňal, bol jemný k pleti, vedel pleť celkom pekne vyčistiť. Na to ako ho bolo relatívne málo (150ml) aj dlho vydržal.
18) Nivea pleťová voda: Fakt super kúpa. Skúšala som ju prvý krát a doteraz si ju nemôžem vynachváliť.
19) Yves Rocher marhuľový pleťový peeling: Účinkom bol priam skvelý, pleť krásne vybrúsil a zjemnil; vadilo mi na ňom však to, že drvené marhuľové jadrá ktoré obsahoval som vždy mala aj v obočí, aj vo vlasoch, aj za tričkom... Jednoducho sa zle zmýval.
20) Multifunkčné vlhčené obrúsky


Dekoratívna & nechtová kozmetika: 
21) Yves Rocher BB krém: Zatiaľ najlepší neázijský BB krém, aký sa mi dostal do rúk. Po minutí som si hneď kúpila nový, takže mi robí radosť aj naďalej :)
22) Essence make-up: Vyhodený nespotrebovaný, starý, tmavý, zlý...
23) NYC púder: Mal dobrý odtieň a vedel zmatniť, ale ináč sa mi veľmi nepáčil. Nevidela som však dôvod ho nespotrebovať, tekže som ho dorazila najviac, ako sa len dalo.
24) Avon & Oriflame starostlivosť pre rast nechov: Oboje super, Avon mám už kúpený nový :)
25) Alcina & Avon špirály: Alcina super až na tvrdú silikónovú kefku, Avon fajn ale až po preschnutí :D
26) Ceruzky na oči a pery


Vzorky:
27) Rôzne vzorky, jednorázové pleťové masky a miniatúry, s väčšinou som bola spokojná, s niečím až nad mieru. Tiež instantné očné tiene, ktoré ma nemilo prekvapili a sklamali a viem, že by som to už druhý krát neriskovala...


A čo vaša spotreba? Ste na tom podobne? Viac? Menej?
A čo vám priniesol Mikuláš? :))

4 komentáre:

  1. šílenec :D jedniný človek čo poznam, ktorý spotrebuje neuveriteľne veľké množstvo kozmetiky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a nie len spotrebuje ale aj nakúpi :D

      Odstrániť
    2. ja sa tým netajím :D to máš vidieť môj dnešný nákup v DMke :P Mali zo mňa radosť...

      Odstrániť
  2. úžasné! Tomu sa povie shopaholik :D Neviem či sa mi niekedy podarilo spotrebovať tolko vecí za dva mesiace :)
    www.karinvirag.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS