Rimmel Volume Accelerator mascara

18. decembra 2013

Ahojte!
Dneska som si pre vás pripravila článok o špirále, z ktorej mám veľmi zmiešané pocity. Kúpila som si ju už dávnejšie a dlhú dobu som ju nepoužívala, pretože som sa v nej celkom sklamala a bola som na ňu aj na seba nahnevaná.
Po nejakej dobe som si však povedala, že tým, že ju nebudem používať sama od seba nezmizne. Akosi som sa premohla, jej najvýraznejšiu vadu odstránila a zmenila na ňu názor.


Pýtate sa, aká bola tá jej veľká vada? Že pri vytiahnutí kefky z tuby na nej zostávalo neskutočné prebytočné množstvo náplne, ktorá sa nie a nie otrieť. Skúsila som to s ňou asi tri alebo štyri krát, ale jednoducho som na to nemala nervy.
Tiež mi na nej dosť vadilo, že pri kúpe bola zabalená v takom zvláštnom lepivom igelite s bezpečtnostným kódom, ktorý po odstránení nechal na inak krásnom obale dosť nevzhľadné stopy (ktoré sú viditeľné aj na fotke).
A ako som ten problém vyriešila? Pred nanesením na riasy kefku jednoducho zľahka utriem do papierového kapesníka. Už po prvom raze, čo som to takto spravila som definitívne odstránila ono najškaredšie množstvo a každý ďalší krát je to lepšie. Na krásnej nesilikónovej kefke zostáva optimálne množstvo postačujúce na nalíčenie. Riasy sa neotláčajú, nezlepujú do jednej mega riasy, sú krásne zvýraznené a predĺžené a z tejto špirály sa s tala moja veľmi dobrá kamarátka :)


Máte skúsenosti s touto špirálou? Stalo sa vám niekedy niečo podobné?

1 komentár:

  1. Řasenka mě moc zaujala. líbí se mi jak ti udělala krásně dlouhé řasy:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS