Peelingy na nohy: Oriflame • Yves Rocher

27. decembra 2013

Ahojte!
Dnes mám pre vás tip na dva skvelé peelingy na nohy. Ako už vyplýva z nadpisu, jeden je od Yves Rocher a druhý od Oriflame. V podstate sa veľmi nelíšia - ich účinky sú rovnaké, tiež ako ich štruktúra či hustota peelingových zŕn. Je medzi nimi však niekoľko "fasádnych" odlišností, ktoré vedia značne ovplyvniť rozhodovanie, ktorý si vybrať.


Tak by sme začali na príklad tým od YR.
- obsahuje esenciálny olej a vodu z bio levandule a prášok z marhuľových jadier
- jeho bojem je 50ml a cena 4-5€
- balenie je obyčajná tuba s "cvakacím" vrchnákom a drsnejším povrchom, čo je pre manipuláciu s mokrými rukami veľmi praktické :)

Na druhej strane tu máme Oriflame.
- obsahuje šalviu a mandlový olej
- jeho objem je 75ml a cena 3,50€
- balenie je tuba so šrubovacím vrchánkom a hladkým povrchom, ktorý se podľa mňa dosť nepraktický
- a ešte jedna pozitívna vec (teda aspoň u mňa pozitívna), občas sa podarí ho pekne napeniť :))



Ja osobne som si veľmi obľúbila oba tieto peelingy a nechcem sa medzi nimi rozhodovať. Keď mám možnosť a sú v katalógoch v aktuálnej ponuke, veľmi rada siahnem opäť po každom z nich. Každý z nich má inú vôňu a rada ich striedam. Popravde si už nejako ani neviem predstaviť, že by som ich nepoužívala 1-2x do týždňa.
Majú omnoho hrubšiu štruktúru zrniečok než pleťové či telové peelingy, čo je pochopiteľné, keďže sa nimi potrebujeme zbaviť zhrubnutej kože na nohách. Naozaj vedia krásne vyhladiť pokožku nôh a zjemniť zhrubnutú kožu na pätách, na čo niekedy ani pemza nestačí.

Ktorý by ste si vybrali vy? Používate peelingy na nohy?

3 komentáre:

  1. svým nohám moc péče nedávám, ale měla bych začít a nějaký peeling si pořídit:) vypadají dobře

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jelikož to není nic co bych nutně potřebovala za každou cenu, asi bych si vzala od oriflamu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS