Micelárne vody - Lirene ▲ L´Oréal ▲ Garnier

11. decembra 2013

V poslednej dobe som si našla veľkú záľubu v porovnávaní produktov starostlivosti od rôznych značiek - či už sú to telové mlieka, čistiace pleťové gély alebo prípravky na odličovanie.
Pre dnešný článok som si ako tému vybrala porovnanie dvoch micelárnych vôd s dvojfázovým odličovačom a na tento súboj som sa rozhodla podrobiť tieto produkty vodeodolnej ceruzke na oči Gosh a obyčajnej špirále z Oriflame. 




Lirene: Micellar Solution 3 in 1
Je mi jasné, že túto notoricky známu micelárku vám netreba predstavovať. Myslím, že nie je veľa produktov, o ktorých by bolo tak veľa napísaného na rôznych blogoch ako práve o tejto vode. Za dobu používania som zistila, že odličovanie očného makeupu jej robí celkom problémy a nemusí sa ani jednať o vodeodolné líčenie. Odstráni ho, ale nie dokonale a celý proces trvá celkom dlho - je však super, že neštípe v očiach. Na druhej strane s tým, ako odlíči pleť som nadmieru spokojná. Skvele odstráni make-up, nedráždi, nevysušuje a pleť pekne vyčistí. Veľmi rada ju používam na dočistenie alebo miesto pleťovej vody a zdá sa mi, že má na moju pleť veľmi dobrý účinok. Vo viacerých článkoch som sa dočítala, že lepí, ja som tento problém nezaznamenala. A na vrch ešte jedna informácia, že má podľa mňa veľmi peknú vôňu.
Pre mňa veľkou nevýhodou je, že u nás nie je dostupná - alebo aspoň ja som ju nikde nevidela. Musela som si ju kúpiť v Hodoníne, čo pre mňa nebol problém, keďže tam chodím celkom často. Zohnala som ju v Kauflande za nejakých 79Kč.
  • V teste však obstála najhoršie. Špirálu odstránila lepšie ako ceruzku, ale ani to nebolo dostačujúce a ceruzku viac menej len rozmazala.  Rada sa k nej po spotrebovaní však vrátim kvôli tomu, ako vie odlíčiť tvár a zlepšiť pleť.



L´Oréal: Skin Perfecting Micellar Solution 3 in 1
Ako druhú v poradí som testovala novinku od L´Oréal. Napriek tomu, že je na našom trhu pomerne krátku dobu, tiež už o nej padlo nejedno slovo v rôznych recenziach. Väčšinou som sa dočítala veľmi kladné hodnotenia a tiež som si všimla, že u niektorých dievčat si našla miesto v zozname naj produktov mesiaca. Ja by som ju zase až tak dobre nevidela. Jej účinok na pleť je síce skvelý - pekne vyčistí, nelepí, nevysušuje, a nedráždi - škoda však, že len pleť. Oči sa jej tiež celkom daria odličovať, veľkú nevýhodu však vidím v tom, že ma z nej celkom dosť štípu a tento fakt u mňa dosť zavážil.
Táto micelárka je bežne dostupná v drogériách za cenu okolo 4,99€ v objeme 200ml.

  • V teste by som ju zaradila na taký lepší stred za to, že špirálu odlíčila super, ceruzku sa dosť snažila ale aj tak to nebolo tak celkom ono. Mínus má u mňa za štípanie očí.



Garnier: Upokojujúci odličovač 2 v 1
A do tretice Garnier. Tento odličovák používam už od čias môjho prvého líčenia. Sú to naozaj nejaké tie roky, čo je mojím skvelým pomocníkom, pretože skvele a rýchlo odlíči aj vodeodolný makeup. Za dobu používania som zistila, že nemá problém ani s odlíčením očí, ani pleti. Nespôsobuje štípanie očí ani žiadne podráždenie, je bez vône. Keďže je dvojfázový, po použití ostávajú na pleti jasné znaky po olejovaj zložke, ktoré však po chvíli nie sú znateľné a väčšinou si aj tak po odlíčení umývam tvár, takže žiaden problém.
Čo sa týka nejakých "parametrových" informácií - 200ml sa dá kúpiť myslím hocikde - od drogérok po supermarkety, v plnej cene stojí okolo 4€, v zľave väčšinou nejaké 3,19€

  • V teste obstál najlepšie. Špirálu odstrínil úplne, po ceruzke zostala maličká stopa v strede horného viečka, čo si myslím, že je tá najzanedbateľnejšia vec, ktorá sa dá ľahko napraviť väčšou dôslednosťou.


Čo vy a micelárky? Používate ich? Čím sa odličujete? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS