Líčenie s Catrice Arts Collection

4. decembra 2013

Ahojte :)
Mám tu pre vás zopár fotiek sľúbeného líčenia s paletkou od Catrice z nedávneho článku. Už je to zopár chvíľ odkedy som paletku začala používať a keď ju mám objektívne zhodnotiť, podľa mňa vôbec nie je až tak dobrá ako by sa mohlo zdať. Tiene majú síce krásne farby, ktoré sa však akoby niekam strácajú, keď majú byť na viečku. Podľa mňa sa s nimi celkom ťažko pracuje a ani ich výdrž nie je bohvieaká.
Čo sa týka pribalenej čiernej ceruzky s treblietkami, s ňou sa pracuje skvelo, nie je suchá, nedrhne, kreslí tak, ako by mala. Problém je ten, že keď ju používam ako linku na hornom viečku, po pár hodinách sa otlačí - samozrejme s použitím bázy.
Lícenka a rozjasňovač v pohode, k nim nemôžem povedať čo sa týka farby nič, vadí mi však slabá výdrž.
Celkovo paletku nemôžem ohodnotiť veľmi pozitívne, každopádne je to dobrá skúsenosť, používať ju budem, ale určite nie na nejaké extra super kreácie.

Čo sa týka líčenia, skúsila som ho na dva spôsoby - s použitím svetlejšej trojice a špirály (Bourjois) & tmavšej trojice, ceruzky a špirály







Ako sa vám páči paletka v akcii?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS