Vianoce 2013

25. decembra 2013

Ahojte!
Tak a je po Vianociach :D Dúfam, že ste oslávili v pokoji, v kruhu svojich najmilovanejších, že nikomu neuviazla v krku kosť a nechytil stromček. U mňa (musím si zklopať) žiadna Vianočná katastrofa neprebehla a tak vám pridávam malú ukážku toho, ako to u nás vyzeralo.

A čo vy? Ako ste oslavovali? Prežíli u vás nejaé tradície? Splnili sa vám sny? :))

Balíme na poslednú chvíľu. No... balíme :D

Už sme dobalili :P

Ešte stromček...










Medík a cesnak :)

Vianočná sestra :D 


Ešte dosmažíme...


5 komentárov:

  1. přeji ti ty nejkrásnější a nejpohodovější Vánoce:) Co jsi našla pod stromečkem ?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) Nápodobne :))
      No.. nejaké to oblečenie, kozmetiku, náušničky a maličkosti. Najväčší darček som ja ale dostala v októbri, kedy som si dala popredu kúpiť vysnívané knižky :)

      Odstrániť
  2. To sis musela užít :) Tak snad jsi měla jenom samé krásné dárky! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj som si užila :))
      No to mala. Dúfam, že ty takisto :)

      Odstrániť
  3. Vianočná sestra =D to ma vždy dostane =D :-*

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS