Fräulein 3°8: Palette

22. decembra 2013

Ahojte!
Veľmi veľmi som vám chcela predstaviť moju najväčšiu paletku. Najprv som to považovala za hlúpy nápad ale napokon ma to akosi premohlo. Je od Fräulein 3°8, obsahuje 183 očných tieňov a paletku rozjasňovačov, tváreniek a bronzerov. Mám ju doma už dlhšie, niečo vyše roka, a dostala som ju k 17tym narodeninám. Alebo lepšie povedané, vďaka mamine som mala možnosť si ju k narodeninám objednať zo serveru kvalitnakozmetika.sk (konkrétne na tomto odkaze - KLIK). Z tejto stránky som si objednávala aj svoju prvú sadu štetcov a bola som spokojná, tak som si povedala, že by bola blbosť, túto možnosť nevyužiť.
Aj keď sa s ňou nelíčim pravidelne, mám ju veľmi rada. Tiene majú krásne farby a dobre držia. Trošku ťažšie sa s nimi pracuje, ale aj to sa dá zvládnuť. Čo mi na nej však vadí je, že svetlé odtiene nie su na viečku vôbec viditeľné - sú to odtiene svetlučko hnedých a baby pink, či biela, ktorá je v podstate transparentná. Úprimne sa mi tiene lepšie nanášajú končekmi prstov a štetce používam vlastne len na blending.
To by myslím na predstavenie stačilo a teraz vám ponúkam zopár fotiek :)









Ako sa vám páči? Poznáte značku Fräulein 3°8? 

1 komentár:

  1. O této značce slyším prvně, ale barvičky vypadají moc zajímavě a mně osobně se docela líbí. Já používám prakticky jen paletku zapečených stínů od e.l.f., na kterou fakt nedám dopustit, je skvělá, ale jestli mi stíny v ní někdy dojdou, možná bych zkusila tuhle :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS