Catrice Intensif´Eye Wet & Dry Shadow

1. decembra 2013

Dnes mám pre vás ďalšie tiene od Catrice. Tak nejako mi padli do oka a jednoducho som musela vyskúšať tiene, ktoré sú určené na aplikáciu ako suchým, tak aj mokrým aplikátorom.


Takže, tiene sú mono a mali by byť dostupné v deviatich odtieňoch. Mali by byť. Ja som si vybrala odtiene Please Gold The Line a Glamourose a som s nimi veľmi spokojná.
Obal je priesvitná "krabička" so strieborno-holografickým nápisom, ktorá pôsobí veľmi jednoducho a čisto.
Pre lepši predstavu, tiene majú hmotnosť 0,8g a približne 3cm v priemere. Na dotyk nepôsobia hladko a jemne, majú mramorovú štruktúru, ktorá v sebe spája viacero odtieňou, ktoré potom spolu vytvoria výsledný efekt.


Glamourose

Please Gold The Line
Čo sa týka ich dvojakého využitia, veľmi medzi tým nevidím rozdiel. Odtieň zostáva nezmenený, avšak keď sú tiene za sucha pôsobia viac trblietkavo, za mokra zasa viac metalicky. Aby som povedala pravdu, mne viacej vyhovuje mokrý spôsob, pretože vtedy sa pri aplikácii tiene netrúsia pod viečko ani na sklo okuliarov, ako tomu je zasucha.
Výdrž s bázou je normálna, počítať môžete minimálne s ôsmimi hodinami.
Tiene kúpite v DMke za 3,99€/kus


Máte radi značku Catrice? Aký je váš názor na dvojaký spôsob aplikácie? 

1 komentár:

  1. Tyhle odstíny jsou krásné:)
    Já mám ráda stíny, které můžu aplikovat na mokro, víc se mi to líbí:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS