9. december

9. decembra 2013


  • Vianočná atmosféra ma však naprosto pohltila; som nadšená zo všetkého, čo sa týka Vianoc, z bytových ozdôbok, rozhovoroch o štedrovečernej večeri (losos alebo tuniak?), z nákupov baliacich papierov... ♥

  • Medzi blogové radosti určite patrí to, že sa mi v hlave vynárajú stále nové a nové nápady na články a veľmi by som ich všetky chcela zrealizovať. Dúfam, že sa mi to podarí a že vás baví/bude baviť ich čítať :))
  • Určite sa aj vám stáva, že vám v izbe sám od seba vznikne nevysvetliteľný bordel, ktorý vás natoľko vyčerpá, že stratíte chuť ho upratať. A tak to idé stále dokola a dokola... Momentálne sa v takej situácii nachádzam a nie a nie sa nakopnúť prerušiť plynulosť toho bludného kruhu :D 
  • A som rada, že som sa premohla a po dlhej dobe absolvovala čistenie pleti u kozmetičky :) Ani to nebolelo tak, ako som čakala :)) Veľmi som sa bála, pretože po predošlých skúsenostiach som mala menšiu traumu. V salóne, kam som si v poslednej dobe zvykla chodiť často, ma ešte nesklamali, čo značne moje obavy zmiernilo. Po zákroku bola pleť pár hodín dosť citlivá na nejaké prudšie dotyky, ale to je snáď pochopiteľné. A konečne mám pleť na dotyk úžasné jemnú a cítim, že je naozaj čistá :) 
A čo váš týždeň? :)

3 komentáre:

  1. Ja som si konečne včera aspoň troška popratala, takže to vyzerá normálne ;D Len dokedy tam ten poriadok bude :/ :D Pekné fotografie :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.
    GIVEAWAY with Persunmall

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já jsem dost pořádku milovná, takže mám většinou uklizeno :D taky miluju všechny věci kolem Vánoc :) už se na ty články těším! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já se musím jenom učit a tak Vánoční přípravy musí ještě chvíli počkat :(

    Budu ráda, když se zúčastníš v mé
    Giveaway o šperk Swarovski

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS