30. december (Bye bye 2•0•1•3)

30. decembra 2013


  • Čo si budeme hovoriť - je tu koniec a musím priznať, že sa zmietam v dojatí už asi dva týždne. Pomaly sa pripravujem na rozlúčku s týmto rokom, ktorý si u mňa vyslúžil titul Zvláštny & Nepredvídateľný
  • Bol to posledný rok bezproblémového štúdia - keď zajtra odbije polnoc, nastane pre mňa rok drilovania sa na maturitu, strachu z maturity, príprav na prijímačky, strachu z prijímačiek, či sa dostanem a tak pod. A ak áno, samozrejme prvý ročník na výške...
  • Bol to rok plný ohraného klišé - plný radostí aj starostí, smiechu i plaču... Bol to rok vodičáku, (doslova) tisícok najazdených kilometrov v mojom prvom autíčku, nových miest a ciest. Rok nových skúseností, nového začiatku tohoto blogu, nových snov (našťastie aj tých splnených) a nových cieľov. Prvý krát som sa spálila na slnku tak veľmi, až som mala na koži vodnaté pľuzgiere :( Ale snažila som sa ho prežiť ako som najlepšie vedela.
  • Takto ku koncu roka sa snažím zbaviť všetkého, čo ma po celý rok ťažilo (sľubujem, že o jednej  záležitosti si určite prečítate), snažím sa obklopovať príjemnými vecami (a ľuďmi :) ). Napríklad minulý týždeň + dnes a zajtra trávim čas obrovským upratovaním v mojej izbe a vyhadzujem všetko, čo už u mňa nemá uplatnenie alebo pre mňa stratilo svoj význam... A samozrejme k novém začiatku patrí aj úžasný nový diár :P 

  • A tak vám (a snáď aj sebe) želám, aby bol nasledujúci rok rokom oveľa lepším, pozitívnejším, čarovnejším a aby sme sa tu takto o rok opäť stretli pri písaní a čítaní podobného článku a povedali si, že aj keď to nebolo vždy ono, tak to sakra stálo za to... Lúbim vás ♥♥♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS