23. december

23. decembra 2013


  • Tak a už je to tu! Už sa len raz vyspíme a zobudíme sa do toho hádam najočakávanejšieho dňa v roku. Dovolím si vám teda všetkým zaležať krásne prežitie vianočných sviatkov plných pokoja, pohody, lásky a splnených želaní ♥
  • Dúfam, že si prázdniny užívate naplno. Ja sa o to veru veľmi snažím a užívam si dokonca aj to, že musím pracovať na rôznych veciach do školy - vôbec mi to totiž nevadí, keďže mám na to času, koľko len potrebujem :)
  • Nedá mi to a musím sa vám pochváliť, že som mala možnosť ochutnať úplne úžasnú čokoládu! Priateľova mamina mi totiž z Prahy (ach, Praha, kedy ja sa tam dostanem?!) týchto úžasných čokoládových sobíkov a poviem vám, to teda bolo niečo :) 
  • Ďalšou skvelou vecou, ktorú som dostala, je táto záložka, ktorú vyrobila moja spolužiačka Kristínka :) Nie je úplne úžasná? Hneď som si ju zamilovala a už mi zdobí jednu z rozčítaných kníh :))
  • Dneska to bude tuším len o radosti :) Musím sa vám pochváliť, aká krásna pohľadnica mi prišla z českej Zlivi (myslím, že je to tá Zliv ;P) od úžasnej Vivi (určite pozrite k nej na blog, neoľutujete!!). Vivi, ešte raz ti veľmi veľmi ďakujem ♥
  • No a na záver, minulý štvrtok mi dorazila objednávka z krasotika.sk. Som nadšená!!! K objednávke som dostala ešte aj cukríčky, čo sa mi zdá byť veľmi milé malé prekvapenie :) 

Aký ste mali vy týždeň? Tešíte sa na Vianoce? Ako trávite voľný čas? Píšte, som zvedavá! :)

6 komentárov:

  1. to je blbůstek :) hezounký, na Vánoce se netěším a jsem nemocná :D takže tak - hezký den!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) a tebe prajem skoré uzdravenie :))

      Odstrániť
  2. Jů, ten balíček co ti došel vypadá super :) ta záložka je roztomilá a ty soby bych snědla hned, už jen proto, že mají tvar sobů! Taky si užij Vánoce!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) mne ich zase bolo strašne ľúto zjesť, ale tak .. premohla som sa :D :D
      Ďakujem krásne, nápodobne :))

      Odstrániť
  3. Tá záložka je veľmi super nápad a dosť praktická! Spravím jednu sestre! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS