2. december

2. decembra 2013


  • Našla som si neskutočnú záľubu v peelingoch - či už pleťových alebo telových, a v čistiacich pleťových géloch. Momentálne je to môj najobľúbenejší druh kozmetiky
  • nechce sa mi ani veriť, že je už druhý decembrový deň. Za 4 dni je tu Mikuláš. Za 22 dní tu máme Vianoce. Za 29 dní je Silvester. Sakra, a ja som tento rok takmer nič nestihla... Alebo?

  • Nakupujem, nakupujem, nakupujem. Čo? Samozrejme kozmetiku. Veľa. Viac než veľa...
  • A stále nie som spokojná. Musela som si spísať zoznam kozmetiky, ktorú by som rada vyskúšala. Zatial mám len dekoračku a asi štyri značky a môj zoznam presiahol 5 strán formátu A4... 
  • Som strašne rada, že sa počet pravidelných čitateľov vyšplhal na vyše 200. Ste skvelí, strašne vám ďakujem a tiež vám ďakujem za vaše komentáre, ktoré ma vedia vždy veľmi potešiť ♥
  • Velikánsku radosť mi spravilo, že som mala možnosť kúpiť si odznáčik nášho miestneho útulku a aspoň trošičku prispieť na dobrú vec :)

1 komentár:

  1. pěkný obrázky, miluju miňimoně nebo jak se jim to tento :D já mám na obličej maskopeelingokrém a je to super ;) taky mám tunu věcí co chci a nejen z kosmetiky, ale hold nemůžu mít všecko :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS