16. december

16. decembra 2013


  • po týždňovom "oddychu" doma na maródke nastal dnes návrat do školy - našťastie, že iba na týždeň :P A bolo fajn sa po týždni absencie zasa nalíčiť ♥♥♥
  • Kým som bola doma, snažila som sa skombinovať oddych s užitočnou činnosťou → vypracúvala som si maturitné otázky z dejín umenia, trávila som príjemné chvíle v penových kúpeľoch ;), pozerala som Gilmorova děvčata ♥, varila som, upratovala (konečne!), skúšala novú kozmetiku zo "zásob", pozerala Petrine, Klárkine a Kájine videá a čítala blogy...

  • Okrem toho všetkého som rozmýšlala, akým spôsobom by som chcela tráviť vianočné prázdniny. Vznikol mi celkom obsiažny pomyselný zoznam rôznych vecí, ktoré by som chcela stihnúť spraviť a zažiť. Určite by som chcela krásne osláviť Vianoce, napchávať sa koláčikmi, venovať sa blogu, pripravovať sa na maturitu, užívať si voľno, chodiť na prechádzky, oddychovať, pozerať veľa filmov, pekne sa rozlúčiť s týmto rokom, nakupovať, tešiť sa, opäť upratovať - toho nie je nikdy dosť, čítať knižky a časopisy, možno - ale fakt iba možno - cvičiť, a tak podobne :)
  • A tento týždeň sa mi zasa potvrdilo, že ja + zľavové kupóny z DMky = finančná tragédia pre moju peňaženku. Ale asi ako každá blogerka to odôvodňujem tým, že to je na články - čo aj reálne je, takže všetko v pohode :D 

  • A aby som nezabudla, ako som vám dala vedieť na facebooku, objednala som si MUA paletku Pretty Pastels a EOS Tangerine, z čoho mám úplne obrovskú radosť!! ♥♥♥
Aký bol váš týždeň? Tešíte sa, že toto je posledný školský pondelok tohto roku? :))

2 komentáre:

  1. Hezký článek. Já mám teď hodně věcí do školy..nojo zápočtový týden a blíží se zkouškové :( Už se těším až si během vánoc pár dní ofrknu :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Dulls :) tak ti držím palce, nech to všetko zvládneš a nech ti to dobre dopadne :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS