{Giveaway} Zimná Balea giveaway 2013 - UKONČENÁ

20. novembra 2013

Ahojte!
Pomaly sa nám blíži zimné obdobie, teploty vonku sú čoraz nižšie a my (teda aspoň ja určite) zlú náladu často zaháňame v teplej kúpeli alebo sprche. Rozhodla som sa preto, že pre vás pripravím balíček "kúpeľnej kozmetiky" a pred Vianocami spravím niekomu radosť :)


Zapojiť sa môžete splnením 3 podmienok, ktorými sú:
1) Sledovať blog verejne cez GFC (vľavo hore)
2) Dať like na facebooku (KLIK)
3) napísať jednu vec, ktorú si najviac želáte na Vianoce + samozrejme kontaktnú mailovú adresu

4) Ak budete zdielať GA na blogu/facebooku, môžete pridať komentár navyše (s odkazom, kde je GA zdielaná a vaším mailom) :) → NEPOVINNÉ




No a o čo súťažíte?
- Balea pena do kúpeľa (kokos, ananás) - 400ml
- Balea sprchový gél (marakuja) - 300ml
- Balea krémové telové mlieko (mandle) - 200ml
- Balea krém na ruky (babassu olej) - 50ml
- Balea balzám na pery
- rozpustná hviezdička do kúpeľa

Súťaž potrvá do 13. decembra 2013, kedy vyberiem výťaza. Platí pre SR a ČR. Držím vám palce a teším sa na komentáre s vašimi vianočnými želaniami :)

(Nesponzorovaná súťaž)

110 komentárov:

  1. Úplně nejvíce si přeji aby se uzdravila moje krásná neteřinka a bylo ji lépe <333
    Jinak pokud se to týká hmotného dárku, tak bych si přála nový mobil. Ale nechávám se vždycky překvapit, jelikož Vánoce jsou o překvapení a kdybych o nějakém dárku věděla dopředu, neměla bych z toho takovou radost :)
    katerina.z.1998@seznam.cz
    sleduji

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mňa by asi potešilo čokolvek tento rok, lebo vsetko som si uz kúpila :) ale tak nový mobil by sa mi zišiel :)
    miriama.vargova121@gmail.com

    pozývam ťa i ku mne na GA
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. matulova.kristina@gmail.com

    z hmotnych veci absolutne nic... jedine co si zelam je uspesne zvladnute skuskove,kedze tento rok to bude hardcore :)


    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sledujem ako Berenice, aj lajkujem na FB. Na Vianoce si prajem hlavne aby sme sa všetci stretli doma, potešila by ma nejaká kniha :)

    lama.guanako@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dominica078@gmail.
    Parfém, najlepšie Daisy od MJ alebo nejaký od VS :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Momentálne neviem čo si extra prajem, minulý rok to bol tablet, ten už mám a ďakujem zaňho, tento rok aby sme boli zdravý (to si prajem každý rok), tak ale asi kopu oblečenia =D
    baska008@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Fúúf, doteraz som nad témou vianoce nejako neuvažovala, súrodenci už si asi pred 3 mesiacmi písali o vianočné darčeky, a ja?.. naozaj neviem, všetko čo by som si priala mám, a nepotrebujem nejaké nové inovácie, ako sú nové telefóny... ale asi si najviac prajem aby som úspešne z maturovala =)
    simullqa@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já si tenhle rok přeju externí disk, abych měla jistotu, že se mi před bakalářkou všechno nevymaže a míč na sezení, protože mám problémy se zády. A samozřejmě, aby byly všichni zdraví a spokojení :-)
    thedarkcrow@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. statív by nebol od veci a mobil tiež lebo môj sony ericson elm už nejde nabíjať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nejvíce si přeju kabát.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sdílím na FB https://www.facebook.com/martina.langmaierova
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Voňavku od Katy Perry :)

    vik.ppop@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. zdieľam tu: https://www.facebook.com/vik.ppop/posts/199666080220941
    :)
    vik.ppop@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Sleduji tady i na FB pod svým jménem.
    tookky@seznam.cz
    Co k vánocům moc nevím, ale dost mi teď blbne noťas :D Ale to neklapne, tak drahý dárek bych ani nechtěla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. áno, áno...
    najviac si želám nový objektív, aby som konečne nemusela veci na blog fotiť s kompaktom :D

    killer@privatnet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. a zdielam tu: http://www.facebook.com/OdZenyKZene/posts/677514582273693 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. K Vánocům chci kabelku.
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. axerka@gmail.com

    priala by som si nový foťák, keďže terajší začína štrajkovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Na vianoce mi klidne stačia koláčiky :3 ale priala by som si voňavku Calvin Klein a hodinky :) VeronBlan@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Na vianoce by som asi chcela nový mikrofon na nahrávanie alebo velký pracovný stol za ktorým by som nahrávala a vdaka ktorému by som si premistenila a upravila kompletne izbu :)) ale potešia ma aj maličkosti aj ked to nebudu zrovna tieto veci...

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Přeji si výlet Paříže. :-)
    Buriankovalucka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. žádný konkrétní dárek si zatím nepřeji, ale čokoláda, kosmetika nebo knížka potěší vždy :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Sleduji jako Caroline
    já bych si nejvíc přála nějakou kabelku:)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Přála by sem si asi snad jen paletku Sleek :)
    langova.kat@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Krasna giveaway! Ja si najviac zo vsetkeho zelam zdravie pre seba a celu moju rodinu! Petronela18@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  26. najviac si asi želám aby všetci ľudia ktorých mám rada boli zdraví a šťastní , viem že je to otrepaná fráza a preto k tomu dodám , že by som rada tieto Vianoce prežila trochu inak . Rada by som ich prežila v pokoji , žiadny stres z toho , že neviem čo kúpiť , žiadne behanie po obchodoch či zoženie mama rybu , či knedľu :D rada by som aby tieto Vianoce boli iné , aby som sa aspoň na moment cítila ako keď som mala 8 rokov a pod stromčekom som našla novú školskú kabelu s dalmatínami :D :) Rada by som nielen sebe ale aj druhým pripomenula ten detský pocit šťastia a radosti :) a nájsť pod stromčekom nečakaný darček , aj keď iba drobnosť , n o tešiť sa z neho ako DIEŤA !!! :) natsteingruber@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Na Vánoce si asi nejvíc přeji nový kabát :)
    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Moc bych si přála nějaký hezky svetr třeba z oasap :)
    polisa@seznam.cz
    FB a GFC - Šárka Poláků

    OdpovedaťOdstrániť
  29. ja si pod stroček želám pekného chlapa previazného (len) stuhou... :D

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  30. No, krásné nadělování :)))
    Sleduju jako Dullsinea tady i na fb. Můj mail je StochlovaAdela@seznam.cz
    Já ani nevím, co si letos přeju pod stromeček...snad aby se mi povedly všechny zkoušky a všichni jsme byli spokojení :)))

    Měj se krásně
    Dullsi

    OdpovedaťOdstrániť
  31. A ještě sdílím na fb: https://www.facebook.com/blogDullsinea?ref=hl#!/blogDullsinea
    StochlovaAdela@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  32. jeeej krásne veci :) Na vianoce si neprajem nič konkrétne.. skôr nemateriálne veci :)
    email: lifewithstyle@zoznam.sk

    http://lifewithstylebysaj.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  33. jéé,miluji výrobky od Baley!
    fb-Jana Svobodová,GFC-jananulka.9@gmail.com

    Já už vím co dostanu,vybrala jsem si velikou postel a hrozně se na ní těším a určitě mě to těší :)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Asi to bude znít jako klišé, ale spíše než drahé materiální dárečky, bych si přála, aby mamka vyřešila své problémy v práci, taťka vyřešil své současné zdravotní problémy no a já s přítelem abychom se konečně nadobro usmířili a zažehnali všechny mráčky pochybností o našem vztahu.
    snikka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  35. :) prajem si nech su vsetci aspon tak stastni ako ja
    Maji95@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  36. chcela by som jednu kabelku :)
    ludtka002@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Ipod-> miluju hudbu :)
    chalusova@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Já snad ani nevím, výjimečně letos nic extra nepotřebuju, ale rozhodně by mi udělala radost nějaká skvělá knížka, tak snad si někdo na moji slabost vzpomene :D Hlavně letos žádné ponožky (loni jsem jich dostala hromadu), dala bych přednost podkolenkám :D

    Na GFC sleduju, FB lajkuju jako Nikola Gavalcová a email: Nikinkira@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Nejvíc si přeju asi pravou zrcadlovku, ale uvidíme..:)

    tertour@volny.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Moc pěkná giveaway :)
    misula.3@seznam.cz
    Dlouho jsem přemýšlela, mamka se mně ptala už v srpnu :D No,teď jsem se rozhodla pro čtečku knih :)

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Na Vianoce si želám šťastie a pokoj :)))
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Nemám žiadne výnimočné prianie, poteší ma každá maličkosť, hlavne že budem s rodinou. :)
    lolekbolekm@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. GFC: Lenka Ďurčeková
    FB: Lenka Ďurčeková
    Zrkadlovku :3
    Email: lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Pridávam druhý komentár s odkazom na zdieľanie na FB:
    https://www.facebook.com/lenka.durcekova.3/posts/545582728856679
    Email: lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  45. přála bych si foťák :))
    fb: Lus Chludilová
    GFC: Lucie Chludilová
    mail: lchludilova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Mně udělá radost jakýkoliv dárek, letos nemám speciální přání. :-)
    FB: Lucie Black
    GFC: LusiLue
    Lusy.Lue@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Ahoj
    GFC nemám , sleduji přes Bloglovin jako Alisekblog
    dárek na vánoce bych chtěla tablet
    to bych si fakt přála
    email: alicestastna@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  48. sledujem cez FB aj cez GFC :)
    email: cechvalovazuzana@gmail.com
    dostanem na vianoce tablet, tak a teším :)

    Inak u mňa je tiež GA, budem rada, ak sa zapojíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Ráda bych nějakou kabelku:)
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Strašně si přeji nový mobil, protože mi starý odešel na odpočinek :D
    novotna.dany@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Na Vianoce by som chcela čiernu kabelku a peňaženku. :) Dúfam, že to bude čítať Ježisko.
    misicka90801@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Sleduji pod tímto účtem :)
    babicovakarina@gmail.com
    Co si přeji? Nic konkrétního. Jako každá žena OBLEČENÍ A KOSMETIKUU

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Strašne pekná GA :)

    Sledujem aj na fb,
    aj sem pod týmto účtom :)
    andrea.zuravcikova@zoznam.sk
    a ja si prajem hlavne beyonce voňavku :) a taká klasika kozmetika a oblečenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Pekná súťaž, teším sa !! :)

    Sledujem a lajkujem :)
    Priala by som si zrkadlovku :)
    ADwardd@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  55. hmotné si neprajem nič,ako nevyhodím to,ale chcela by som niečo,čo sa nedá kúpiť..
    driecnaslecna@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Přála bych si nový fotoaparát :)

    cervena-veronika@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Přála bych si nový mobil, jelikož starý už mám třetím rokem :D
    falexa.alex@gmail.com
    GFC a FB: Alexandra Fekete

    OdpovedaťOdstrániť
  58. GFC: Michaela Kunešová
    FB: Míša Kunešová
    nejvíc si přeju nějaký hezký pouzdro na mobil :)
    linzinka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  59. FB: Veronica Kalvarová
    GFC: Veronika Kalvarová
    vercakalvarova@seznam.cz
    Můj největší dáreček je zájezd do londýna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Nejvíc bych si přála, abych mohla vrátit čas a tím tak mít u sebe všechny, kteří už tu nejsou
    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  61. FB: Péťa Turoňová
    GFC: Peťule
    já bych si přála hlavně aby byla rodina zdravá a pohromadě. Miluju vánoce hlavně kvůli té pohodové atmosféře a ráda dělám radost ostatním a koupím jim něco pro potěšení, i maličkost udělá radost :)
    peta.turonova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  62. GFC: Katii
    FB: Katka Bílková
    katiiphotography@gmail.com
    Letos si nic moc nepřeji a ani neočekávám, ikdyž nějaké oblečení bych dostala ráda :) spíš si přeji objektiv k narozeninám které jsou nedlouho po Vánocích :)

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Krásná voňavá odměna! :) Kosmetiku Balea mám ráda, je příjemná a cenově dostupná. Kromě nemateriálních přání štěstí, zdraví, pohody, lásky, úspěchů, klidu a míru, které přeji nejen sobě ale i všem ostatním, bych uvítala vlastně cokoliv malého, obvyklého, neoriginálního pro potěšení... Ale kdybych se chtěla obzvlášť rozšoupnout, tak bych nepohrdla xboxem na vyblbnutí! ;) Sleduji a lajkuji. hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Sdílím na FB zde: https://www.facebook.com/ivana.mikulickova.54, mail: hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  65. sleduji jako Nikola Mills a like mám pod stejným jménem :)
    nikola.zm@seznam.cz
    a přeji si nový mobil... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  66. Tomu sa vraví Vianočná nádielka. Vybrala si skvelé produkty ;))
    Všade sa ťa sledujem už dlho :) Vzhľadom na to, že som nedávno začala nový vzťah a partner je ako kópia môjho vysnívaného princa na bielom koni, tak si od "Ježiška" želám, aby nám doprial čo najkrajší a najharmonickejší vzťah. A samozrejme by som bola rada ak by sa moja rodina potešila z prekvapení, ktoré pre nich chystám práve na Štedrý večer :P
    RubyTheCrystal@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  67. GFC - Verů Ďurčová
    Facebook - Verů Ďurčová
    nejvíc si asi přeju,aby se můj dědeček uzdravil ale jinak nějaké oblečení :)
    verifash@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  68. gfc- Zdenka Bušová
    fb- Zdenča Buška Bušová
    prajem si notebook
    zdenulim84@azet.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  69. sleduju přez GFC kalo Anna KK
    hrozně si přeju novou zrcadlovku:)
    fb: Anis králíková
    mail: anes.kralikova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  70. GFC: ZdeňkaM
    FB: ZM Prodej
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Přála bych si asi nějakou novou kabelku. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Naty Sweet GFC
    Naty Vav. FB
    naty.sweett@gmail.com
    Přeju si tangle teezer (tak nějak se to doufám píše :DD) a novou peněženku :P

    OdpovedaťOdstrániť
  72. Splněno :)
    eliota@centrum.cz
    přeji si knížky od Kinga :)

    OdpovedaťOdstrániť
  73. sdílím zde: http://giveaway-seznam.blogspot.cz/2013/11/donny-writes.html
    eliota@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  74. - splněno :))
    - vercahola1@seznam.cz
    - na vánoce si přeju tohle úžasné povlečení http://www.matejovsky-povleceni.cz/insolite.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  75. Splnila som vsetko,najviac si zelam kozmetiku kedze som milovnik :) zdielala som sutaz aj na fb a moj email je veronikamelegova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  76. Nádherná giveaway :-)
    Xoxo.L@seznam.cz
    Přeji si paletku od Sleeku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  77. Vůbec nevím, co si letos přát, ale asi si přeju hodinky Casio :)
    Susterova.Katerina@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  78. Tak v tom mám jasno :D Novú izbu... Ale to bude až po vianociach :D Ale inak som neni žiadno náročná. Samozrejme chcem nejakú kozmetiku a tak :)

    minarikovaromana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  79. GFC: Nechvatalova9

    Ty víš, jak potěšit ;). Jinak já dárky nedostanu, jednak proto, žes stavíme a hlavně už jsem si to vybrala novým notebookem a štěnětem, neboť o obě "věci" jsem přišla =(. Původně jsem notebook měla rodičům splácet, ale dopadlo to tak jako to dopadlo, tak dárky ani nechci. Pokud nějaké budou, nebudu se zlobit, ale budou to jen maličkosti jako třeba malá kosmetika, možná něco na sebe, ale kdoví.. Ježíšek umí občas překvapit =). Mně k pohodě bude stačit klid a pohoda doma, zdraví všech :).

    Nechvatalova9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  80. Sleduju přes GFC jako: Ellkerka
    E-mail: elisabeth.izabella@seznam.cz
    Nejvíc si přeju: http://kulmy.heureka.cz/philips-hp-8619-kulma/

    OdpovedaťOdstrániť
  81. E-mail: elisabeth.izabella@seznam.cz
    Sdílím na FB: https://www.facebook.com/LoveIsOurDrugs/posts/726667700694368

    OdpovedaťOdstrániť
  82. Najviac si želám už konečne nový mobil :)
    nickyclaire@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  83. Já si přeji především ten klid :)
    thecompanylife@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  84. čo by som chcela pod stromček sama neviem :)
    petra.fejova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  85. sima.slosarova@gmail.com
    Pod stromcek uz dlhsie nic nedostavam, akurat od svojho priatela nejaku malickost.. tento rok to nebude inak, nooo priala by som si z materialnych veci asi nejaky teply sveter alebo nejaky pekny top..vzdy mam problem nieco dokombinovat k sukni alebo rifliam do skoly..teda mam viac rifli, sukni a kratasov ako topov :D

    OdpovedaťOdstrániť
  86. niky.slavikova@gmail.com
    Vůbec nevím,... asi paletu se stíny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  87. n.princess@azet.sk ana vianoce by som chcela hlavne vela kozmetiky a UD paletku naked 3 ktoru mam slubenu :DD jaj bolo to horor hu objednat ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  88. GFC: Kateřina Kanioková
    FB: Kačka Kanioková
    E-mail: kaniokova.katka@seznam.cz

    Strašně moc bych si přála nějakou pořádnou zrcadlovku, miluju focení!<3
    :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  89. Přála bych si, a ani to nemusí být k Vánocům, aby mi šéf začal včas vyplácet výplaty, takže bych se nemusela stresovat :) A taky dárkový poukaz do IKEA by mi udělal velkou radost.

    GFC: Michaela Adámková
    Fb: Michaela Mia Adamkova
    misa.adamkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  90. 1) Sleduju jako Fczelkamaya
    2) Like
    3) Přála bych si udělat před Vánocema všechny zkoušky ve škole, abych mohla ke státnicím. A nakonec udělat i ty státnice. Přádní na hmotné dárky ani nemám. Vše, co je dosažitelné a chci, to mám.. A byt mi k Vánocům stejně nikdo nedá :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  91. GFC: Zdenka
    FB: Le Monika Zdenka Svitačová
    monika.svitacova@gmail.com

    Už potrebujem nový telefón, takže asi to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  92. Zdieľam tu: http://www.facebook.com/SomePeopleWantFashion/posts/280877788703466

    monika.svitacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  93. krásne ceny,baleu mám veľmi rada
    na Vianoce chcem mp4 prehrávač :)
    gfc Lizzy a sledujem aj na fb
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  94. sledujem na fb aj cez GFC :)
    lucinkabalintova@gmail.com
    Najviac si želám knihu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  95. 1)Sleduju :) Adél A
    2) hotovo :) jako Adéla Bártová
    3) přeju si tu velikou čokoládu od Milky :D :)
    email - adel9992@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  96. Sleduju :)
    Přeju si dostat se na střední a knížky hunger games :)
    m.drastikova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  97. GFC: Anežka Vávrová
    FB: Anežka Koroze

    Přeju si, aby mi rodiče přidali na letenku za přítelem do Ameriky:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  98. Sleduji jako Gleys, přeji si, ať nám s přítelem výjde vánoční výlet.
    katka.sk@seznam.cz
    Gleys is Here

    OdpovedaťOdstrániť
  99. Sleduji jako Baru(nka) Mottlová
    mottlovabarca@seznam.cz
    Přeju si telefon, ale ten už má Ježíšek u sebe a potom už jen pohodu a úspěšné zvládnutí zápočtů a zkoušek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  100. Ahojky, super giveaway !!!!
    Sleduji tě jako Barb Ell. barb.ell@seznam.cz
    Já si od Ježíška přeji čtečku knížek, protože jsem knihomol....i když už to nebude ono, ale je to hold levnější.
    A nebo sedací pytel ....... mé velké přání. A hlavně si přeji aby byla rodina a přátelé zdraví a šťastní.

    OdpovedaťOdstrániť
  101. Krásna GA :) sledujem
    nikaavukova@gmail.com
    Tak prajem si samozrejme nejaké oblečenie kozmetiku voňavku Instinct od avonu (tú aj dostanem) :) a nový mobil a samozrejme zdravie a všetko čo k tomu patrí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  102. ja si prajem najviac nejakú knihu o líčení :)
    silviau21@gmai.com

    OdpovedaťOdstrániť
  103. Sleduju :)) i na fb
    Nejvíce si přeju dostat pod stromeček fuzz potkánka!!Jsou to ti nejmilejší stvoření co znám :33
    bastet1212@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  104. nejvíc se těším na nějaké oblečení :D
    pikasu123@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS