Yves Rocher: Sebo Specific → Nettoyant Gommage & Lotion

27. novembra 2013

Francúzska kozmetika. Prírodná kozmetika. Kozmetika, ktorá vlastní botanickú záhradu voľne prístupnú verejnosti. Kozmetika, ktorá je dermatologicky a oftalmologicky testovaná. Kozmetika, ktorá nie je testovaná na zvieratách. 
Aj taká je značka kozmetiky Yves Rocher. Samozrejme, treba spomenúť, že väčšina jej produktov sa naozaj reálne vyrába vo Francúzsku a nemálo z nich je dostupných aj u nás. Ja sama som doma mala len veľmi málo kúskov, ktoré neboli Made in France.


K tejto kozmetike som sa dostala cez firmu VH Cosmetics, ktorá ponúka predaj cez katalóg (funguje to rovnako ako Avon alebo Oriflame) a vyskúšala som viacero produktov z rôznych radov. Jedným z mojich najobľúbenejších je rad pleťovej kozmetiky Sebo Specific pre problematickú pleť.


Čistiaca pleťová voda 2v1
Táto voda s výťažkom zo šišaka má čistiť pleť, zmatňovať ju a sťahovať póry - ja však usím súhlasiť len z dvomi bodmi. Pleť síce krásne vyčistí a póry sú naozaj menej viditeľné, avšak pleť je až "prečistená", takže sa leskne ešte viac a je trochu napnutá. Z tohoto dôvodu by som ju neodporúčala používať na zmiešanú ale na mastnú pleť.
S touto vodou som však veľmi spokojná práve peto, že pleť je po nej úžasne čistá a ako jediná zo všetkých, ktoré som doteraz mala si vie poradiť zo širokými pórami. Nezbaví sa ich úplne, ale je to viditeľne omnoho lepšie.
Za flašku objemu 150ml zaplatíte 5-7€ podľa miesta nákupu a momentálnej akcie.


Čistiaca pleťová gomáž
Na začiatok by asi nenbolo na škodu povedať, čo to je gomáž. Nechcem nikoho spochybňovať, ale donedávna som ani ja nemala žiadne tušenie, čo to je. Takže gomáž je kozmetická procedúra, pri ktorej sa odstraňujú z pleti odumreté bunky.
Gomážne mikročastice v zelenom géle krásne vyčistia pleť, zbavia ju nešistôt bez dráždenia a vysušovania. Pleť je zdravšia, čistejšia, žiarivejšia, spokojnejšia :) A ňou vždy po použití aj ja :P
Bohužiaľ sa mi však zdá, že tento produkt už nie je dostupný - minimálne cez VHC a yves-rocher.sk určite nie :(
Avšak keby sa vám pošťastilo, tak za 150ml flaštičku zaplatíte rovnako ako za vodu 5-7€.



Používate produkty tejto značky? Preferujete kozmetiku netestovanú na zvieratkách? 

1 komentár:

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS