Sally Hansen Polish Remover (Sensitive & Artificial Nails)

8. novembra 2013

Ahojte!
Dnes mám pre vás jeden quick post, pretože poriadne neviem, čo by som mala napísať o odlakovači, ale je mojou morálnou povinnosťou vám o ňom niečo povedať. Prečo?


Vždy som sa snažila hľadať bezacetonové odlakovače s nejakým tým vitamínom C alebo E na obale. Smutné je, že tieto vitamíny boli vždy len a iba na obale. Tento ich má napísané tiež, akurát s tým rozdielom, že snáď nie sú len napísané ale sú aj v jeho obsahu. Myslím si to, pretože po odlakovaní, ktoré zvládne fakt rýchlo, nechty zostávajú znateľne iné. Je celkom ťažké ten stav nechtov lepšie opísať, ale jednoducho akoby na nich zostal akýsi zvláštny povlak. Po lepšom preskúmaní som zistila, že to nie je povlak, ale môj necht - taký, aký by mal byť po šetrnom odlakovaní. Nepresušený, nevystresovaný... :D


Pre tento odlakovač som sa rozhodla viac menej náhodne. Síce som o ňom už čítala viacej pozitívnych recenzií, ktoré asi dopomohli k tomu, že som si ho kúpila, jednoducho mi bol v tej chvíli najsympatickejší.
Dá sa zohnať v DMke v dvoch variantoch. Modrý je s vitamínom E a harmančekom pre citlivé a umelé nechty; Ružový je tiež s Ečkom a nejakým proteínom pre slabé a tenké nechty (na ten sa chystám nabudúce).
Za flašku objemu 236,5ml zaplatíte myslím 2,49€, čo podľa mňa za ten výsledok rozhodne stojí!

Máte s týmto odlakovačom skúsenosť?


4 komentáre:

  1. Dnes som si kúpila ten ružový a dokonca za 2,19! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zkušenost nemám, ale mým nehtům by určitě udělal radost:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS