Pilot

1. novembra 2013

Ahojte!
Ešte pred pár dňami tu bol blog. Reálny, rok fungujúci blog. On tu vlastne je ešte aj teraz, ale pár vecí sa zmenilo.
Väčšina blogeriek sa na prvé narodeniny blogu rozhodne usporiadať giveaway. Ja som sa rozhodla začať odznovu a vymazala som všetky články.
Za rok fungovania blogu som sa totiž naučila veľa nových vecí a prišla som k novým poznatkom a rozhodntiam o tom, ako chcem, aby to vyzeralo.
Ak budete chcieť odísť a prestať sledovať môj blog, nenahnevám sa. Ak zostanete budem len rada.
Tak mi teda držte palce a tým, ktorí sa rozhodnú ma aj ďalej podporovať, ĎAKUJEM!

4 komentáre:

  1. Přeji ti, abys i v dalším roce měla spoustu nápadů na články :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti moc Veronko :) tvoje komentáre ma vždy vedia potešiť :)

      Odstrániť
  2. Budem ti držať palce. Veľa šťastia! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS