Nivea Clean Deeper

22. novembra 2013

Ahojte!
V dnešnom článku by som vám rada napísala niečo o jednom z mojich najobľúbenejších čistiacich pleťových produktov. Nie je to žiadna novinka a určite už o ňom bolo povedané aj napísané veľa, pre mňa však tak trošku novinkou je. Odkedy je totiž dostupný na trhu ho mám doma v plnom balení prvý krát. Donedávna som ho mala šancu skúsiť len zo vzoriek a už vtedy sa mi veľmi pozdával. Preto som rada, že som ho začala pravidelne používať a...


Tento čistiaci gél/peeling patrí do rady Nivea Visage Young.
Balenie je obyčajná tuba z mäkkého platu, z ktorej sa gél ľahko vytláča. Je otočená otvorom nadol, čo značne uľahčuje použitie produktu, keď je ho už menej. Objem je 150ml, cena sa pohybuje okolo 3-4€. Tuba je modrej farby, čo dodáva gélu istú modrú príťažlivosť.
Samotný gél je však číry, obsahuje jemné peelingové zrnká, ktoré sú pomerne nariedko (preto ho nerada označujem slovom peeling) a tiež väčšie tmavo modré guličky, ktoré sa počas použitia rozotrú po pokožke.
Veľmi sa mi páči jeho vôňa, ktorá je možno trošku výraznejšia, zato príjemná. Ako je u Nivey už zvykom, vonia tak jednoducho, čisto.



Čo sa týka jeho účinku, je mi ťažké povedať, že by mal nejaké výrazné schopnosti, dlhšie zanesené póry mi určite nevyčistil. Na druhej strane som však nespozorovala na pleti žiaden negatívny účinok a zvláda ju pekne udržať v takom stave, v akom bola pred použitím a pekne odstraňuje nové nečistoty, takže zabraňuje vzniku nových čiernych bodiek. Pleť je po použítí jemná a hladká. Čo by som mu však vytkla (neviem ale, či je to úplne jeho vina), že niekedy ma pri použití štípe pokožka tváre hlavne v okolí nosa, čo býva trošku nepríjemné.
Celkovo ho však hodnotím veľmi kladne, používam ho rada a rada sa k nemu niekedy v budúcnosti vrátim, keď ma omrzí testovanie nových a nových produktov, ktoré sa mi zatiaľ nedostali do rúk a chcela by som ich skúsiť ;)

Máte s ním skúsenosť? Aké produkty používate na čistenie pleti?

3 komentáre:

  1. Já moc dobré zkušenosti s těmito peelingovými věcmi nemám, prostě nikdy nevidím žádný účinek,tak to ani nepoužívám :) ale jinak vypadá dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. samozrejme, že každému vyhovuje niečo iné :) Ja ich mám celkom rada :P
      Čo používaš na čistenie?

      Odstrániť
  2. Mala som už jedno balenie a bolo to super, páčila sa mi strašne tá vôňa a na každé použitie gélu som sa vyslovene tešila. Z tohto radu som skúšala ešte odličovací gél a tiež to bolo super. Aj mne sa občas zdalo, že cítim mierne štípanie na pleti, ale stávalo sa to málokedy takže som to nejak extra nepripisovala gélu za vinu. Páči sa mi aj, že má čiastočky, ktoré sa rozpúšťajú.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS