Garnier Čistiaci ozdravujúci gél

29. novembra 2013

Poznáme tri hlavné druhy kozmetiky. Kozmetiku, ktorá je skvelá, potom tú, ktorá je priemerná a tú, ktorá je zlá. Výhodou skvelej a zlej kozmetiky je to, že viete jednoznačne povedať, aká je a či ste s ňou spokojné alebo nie. Priemerná kozmetika je taká, pri ktorej sa tak nejako neviete rozhodnúť, či sa vám páči alebo nie. A práve takýmto druhom priemernej kozmetiky je pre mňa tento čistiaci pleťový gél od značky Garnier.


Samozrejme, tak ako všetko priemerné, má aj tento gél svoje výhody a nevýhody. Záleží už len na vís, čo preváži.
Medzi výhody by som určite zaradila balenie - modrá plastová fľaša s pumpičkou, ktorá je fakt skvelým nápadom. Ako ďalšiu výhodu by som videla jeho schopnosť očistiť pleť od nových nečistôt, ktoré sa na nej za celý deň nahromadia. A tiež je podľa mňa super jeho 200ml balenie za cenu, ktorá by sa mala pohybovať okolo 3,50€.


Ako nevýhody jednoznačne vidím to, že ma pri použití často štípe pleť. Jeho účelom je zbaviť mastnú a zmiešanú pleť prebytočného mazu - čo síce jednoznačne splní, avšak pleť je mazu zbavená úplne. A čo robí pleť, keď je takýmto spôsobom presušená? Leskne sa ešte viac ako keď je mastná a je na pocit napätá a nespokojná.



Určite by som teda tento produkt neodporúčala používať na zmiešanú pleť - z vlastnej skúsenosti. Ak potrebujete len gél, ktorý pleť očistí od nečistôt, tak na takéto použitie ho určite neodporúčam.
Myslím si, že by sa mal používať skôr na veľmi mastnú a problematickú pleť. Pri takomto "trápení" by mohol byť skvelým pomocníkom s naozaj želaným účinkom.

Používate kozmetiku Garnier? Máte mastnú a problematickú alebo zmiešanú pleť? Ako riešite čistenie? 

4 komentáre:

  1. Vypadá hodně dobře, já osobně mám tuhle značku hodně ráda a tenhle přípravek jsem ještě neměla, takže asi vyzkouším:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super! :) Tak potom napíš, ako sa ti páčil :)

      Odstrániť
  2. Když jde o drogerkovou péči na obličej, nedám už nikdy z ruky Neutrogenu. Používám jí půl roku a nakonec mé pleti sedla ještě lépe, než Lush, kolem kterého jsem bláznila ještě nedávno.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To verím :) O Neutrogene som čítala len samé dobré veci :) Zatial som ju ešte neskúsila ale mám kúpený peeling, tak sa na neho veľmi teším :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS