Dermacol Imperial Make-up & Lace Powder

10. novembra 2013


Nedávno som dostala strašnú chuť kúpiť si make-up. 
Aby som povedala pravdu, make-upy som nikdy veľmi nepoužívala. Mala som nejaké dva-tri, ktoré mi vydržali asi štyri roky. Začalo to, keď som mala asi trinásť rokov a silou mocou som chcela maskovať akné a problematickú pleť. Neskôr som však zistila, že to aj tak veľmi nepomáha, dokonca som mala pocit, že je akné ešte výraznejšie. Boli to totiž tie lacnejšie make-upy od Miss Sporty, ktorých krytie je podľa mňa veľmi nedostatočné. Minulý rok, keď už moja pleť bola v akom-takom dobrom stave, v období boomu BB krémov, som sa aj ja poddala tomuto ošiaľu a rok som nepoužívala nič iné. Stačilo mi mať zjednotený tón pleti, prekryté nedostatký korektorom a nakoniec všetko zafixované púdrom. 

A teraz, z ničoho nič, som si povedala, že by som sa po dlhej dobe mohla znovu vrátiť k make-upom. Išla som do drogérie a kúpila si Imperial od Dermacolu. Na zisťovanie, či zostnanem pri BBčkach alebo prejdem na make-upy sa mi zdal byť ideálny. Keď už som bola tam, zobrala som si rovno aj púder, veď šak keď už, tak už. A aké sú teda moje dojmy?



Imperial Make-up
- balenie je klasická tuba čiernej farby s popiskami, veľmi sa mi však páči ružový vrchnák s metalickými odleskami
- objem je 30ml a cena 6,45€
- vybrala som si - ako vždy - najsvetlejší odtieň, ktorý sadol perfektne; jeho hustota je taká akurát, ale ja mám pocit, že sa celkom zle roztiera
- menšie nedokonalosti zakryje hneď, na väčšie nedokonalosti a rozšírené póry ho musim použiť v dvoch vrstvách
- na obale je napísané, že by mal byť hydratačný - nemôžem povedať, že by pleť vyslovene vysúšal ale ja mám s ním pocit suchšej pokožky aj napriek použitiu pleťového krému - na druhej strane zase pekne zmatňuje a zjemňuje pleť
- čo sa týka výdrže, presný čas som neskúmala, ale keď si ho dám ráno a večer sa idem odlíčiť, stále tam je v dostatočnom množstve :D Jeho zmatňujúci efekt však takú výdrž nemá a po nejakom čase ho je treba znovu prepudrovať



Lace Powder
- balenie je obyčajné plastové, vrchný kryt je pre použitie treba celý odstrániť - nie je pripevnený a "vyklápací"
- hmotnosť púdru je 8 gramov a cena 3,49€, čo je podľa mňa úplne skvelé
- najsvetlejší odtieň; púder je jemný, milujem jeho čipkový relief na povrchu (škoda, že časom sa odpudruje), púder krásne vonia
- pleť skvele zmatní, zostane po ňom jemná
- výdrž nie je veľmi dobrá, aplikáciu je potrebné pre chcený efekt po pár hodinách opakovať



Za túto kúpu som veľmi rada a zatiaľ môžem povedať, že mi používanie make-upu vyhovuje. Konkrétne tento som si veľmi obľúbila možno aj kvôli jeho ľahkej konzistencii, pri ktorej nemám pocit trojkilovej omietky. S púdrom som spokojná maximálne a určite viem, že sa k nemu budem rada pravidelne vracať - je totiž jeden z najlepších, aké som kedy mala.

(pre zväčšenie klikni na obrázok); zmena farby pleti je spôsobená svetlom, nie make-upom ;P Ale aj tak sa mi zdá, že blogger fotky zase zmenil ://

Máte s týmito produktami skúsenosť? Čo vy a Dermacol?

7 komentárov:

  1. používam ten istý púder :) krásne voní ale trošku mi robí problém nanášanie lebo keď si ho nanášam štetcom tak nič nezakryje a keď ho nanášam labutienkou tak vyzerám akoby som mala na sebe omietku :D ale inak je v pohode :D len treba dávať veľký pozor na výber farby lebo stačí jeden odtieň a už mi je tmavý :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak s týmto som sa nestretla, u mňa žiaden problém ani pri štetci, ani pri labutienke.. ale ten odtieň môže byť, ja už len tak zo zvyku vždy pre istotu vyberám zo všetkého ten úplne najsvetlejší :)

      Odstrániť
  2. Ten púder som mala a úplne súhlasím s Veronikou tiež som mala taký pocit s tým nanášaním :D
    www.karinvirag.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dnes jsem si ten makeup koupila, tak snad budu spokojená.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tento pudr používám už dlouho a nedám na něj dopustit :)

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS