Cien

6. novembra 2013

Kozmetika z Lidlu? Tiež nechápavo krútite hlavou? Ja som najprv tiež a bála som sa skúsiť akýkoľvek produkt od tejto značky, pretože... Kozmetika z Lidlu?
Je síce pravda, že lepšie vatové tampóny ako od značky Iseree (čo sa týka ceny/množstva a kvality) podľa mňa na svete nie sú, ale toto boli vždy vody, do ktorých som sa bála vkročiť a ani po jednej dobrej skúsenosti s ich pleťovou vodou sa moje obavy nezmiernili.


Po istom čase som si prečítala u Skodulky celkom pozitívnu recenziu na pleťový peeling a ja sama som sa odhodlala na kúpu zopár produktov až po strašne dlhej dobe (no, nie zas až tak strašne). A keďže obdobie túžby skúsiť z kozmetickej stránky niečo nové ma prepadla akurát vtedy, keď som v letáku Lidlu videla Wellness&Beauty týždeň, povedala som si, že prečo nie...?

Kúpila som si tri produkty - telové maslo, telový peeling a lesk na pery  a hneď ten deň som ich vyskúšala a na počudovanie som bola veľmi príjemne prekvapená.

Telové maslo
- veľmi sa mi páči jeho balenie, ktorého využitie si viem predstaviť aj po spotrebovaní :); vadí mi však ako ťažko sa otvára a zatvára
- objem je 400ml, čo si myslím, je za cenu 3,99€ priam skvelé
- na výber boli tri varianty - kakao, kokos a mango → ja som si vybrala mango, pretože tých cukrárenských vôní mám už plné zuby a tá mangová vôňa je teda naozaj úúúžasná (!!), čiže mám novú najobľúbenejšiu kozmetickú vôňu
- milujem jeho jemnú konzistenciu, ako ľahko sa rozotiera, rýchlo sa vstrebáva, nenecháva mastný pocit, úžasne hydratuje a (zatiaľ) nepocitujem žiadne podráždenie a pokožka je po ňom úžasne jemná



Telový peeling
- blanie je klasická tuba s cvakacím vrchnákom, takže  žiadne zbytočné a otravné šrubovanie
- objem je 150ml za 1,19€, čo je veľmi skvelá cena
- na výber bola len jedna varianta a to s výťažkom s olív; vonia pekne, tak čisto, prirodzene (alebo ako to povedať)
- čakala som od neho, že nebude veľmi peelingovať, ale obsah peelingovýh zrniečok je značne hustý, čo je fajn, pretože pokožku krásne vybrúsi, zjemní, refreshne a tak podobne :)



Lesk na pery
- klasické balenie lesku na pery, žiaden zvláštny aplikátor
- objem 11ml za 1,99€ ja myslím taká normálna klasika (teda, závisí od značky, samozrejme)
- na výber by malo oficiálne byť 7 odtieňov, ja som sa však stretla asi s štyrmi alebo piatimi a vybrala som si svetlo ružový, čo na perách ani nie je vidno, ale nádherne sa trbliece; vôňu má takú leskovú, ja z nej trochu cítim detskú žuvačku
- je celkom fajn, na perách vyzerá super ale vadí mi, že dosť lepí




Tak aby som to zhrnula, za túto kúpu som veľmi rada a môžem povedať, že prvé dve položky si určite kúpim znovu. Bola by som zvedavá aj na ostatné produkty - buď stálice, ktoré sa dajú bežne zohnať v predajni alebo tie, ktoré bývajú súčasťou Wellness&Beauty týždňa - rada by som totiž skúsila viacej variant tejto kozmetiky, rozšírila si obzory a možno našla nových obľúbencov.
Už to tak hold býva, keď ma niekto zbytočné predudky, čo sa musím priznať som mala aj voči značke Balea a bola som rovnako príjemne prekvapená :)

Máte skúsenosť s produktami tejto značky?


4 komentáre:

  1. Mě zrovna ten peeling, na který psala Skodulka recenzi nenadchnul (kdyby ses chtěl kouknout, tak tady je můj názor: http://mybeautydistrict.blogspot.cz/2013/06/peeling-z-lidlu-co-na-nej-rikam.html :-)
    Ale krém na ruce je celkem fajn a mám moc ráda tělové krémy v krabičkách s modrým víčkem, které taky používám na ruce a úplná spokojenost. A tenhle peeling a kokosové máslo jsem si taky pořídila, ale ještě jsem se k nim nedostala, tak doufám, že mě nezklamou :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Článok si idem hneď prečítať :)
      A na tie telové krémy sa pozriem, som zvedavá. Ďakujem za typ :)

      Odstrániť
  2. Ďakujem za tento článok, teraz sa mi úplne hodí. Cien mám osobne veľmi rada, a navyše dlho hľadám poriadne telové mlieko, a podľa tvojej recenzie, tento sa mi páči. skúsim ho! =)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS