First Impression • Catrice Arts Collection Limited Edition

24. novembra 2013

Ahojte!
Mám obrovskú radosť, že vám dnes môžem predstaviť novinku od Catrice - paletku z limitovanej edície Arts Collection. Oficiálne je dostupná v troch variantách, u nás v DMke sú však len dve - ružová a zelená. Keď mám povedať pravdu, aj keby boli u nás všetky tri, znovu by som si vybrala tú istú - ružovú.



Z oficiálneho popisku som sa dočítala, že "táto paletka je poctou na umenie minulosti. Inšpirovala sa pôsobivou epochou baroka, secesie a art deca. Jej motto znie: viac je viac."
Obsahom paletky je šesť očných tieňov, ktoré sú úžasne jemné na dotyk, lícenka, rozjasňovač, čierna kajalová ceruzka a aplikátor s dvomi koncami - na jednom je štetček, druhý koniec je klasický penový aplikátor.
Paletka stojí v DM drogérii 7,99€






tiene
rozjasňovač & lícenka
Pre dnešok to bude všetko a na líčenie s touto paletkou sa môžete tešiť už čoskoro :)) 

Ako sa vám páči? Ktorú by ste si vybrali vy?

7 komentárov:

  1. Och váu, krásne vyzerajú tie paletky, som zvedavá na to líčenie. a škoda že u nás nieje tá tretia paletka, jej obal mi pripomína trocha film Gatsby a ten film milujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Boží! Musím se mrknout, jestli u nás jsou taky. Takové paletky jsou fajn na cestování, když je v jedné krabičce tvářenka, rozjasňovač, tužka na oči a stíny. Moc se mi líbí :) Asi bych taky šla do té růžové, má nejhezčí tvářenku a stíny v růžových odstínech nemám žádné.
    Výrobky Catrice se mi zdají čím dál lepší! O korektoru Camouflage se už ani nemusím zmiňovat a mám paletku Absolute nude a je taky úžasná.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naozaj krásne paletky <3 musím po nich pokukať

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no, ja som chcela práve art deco. nič z toho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wow :D No pekne :D tuším ešte napíšem Ježiškovi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sú na nej veľmi pekné farby. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS