Avon Eyeshadow Base

17. novembra 2013

Ahojte!
Dnešný článok som sa rozhodla venovať podkladovej báze pod očné tiene od Avonu. Túto bázu som si prvý krát kúpila približne pred rokom, čo svedčí o tom, ako dlho vydrží, a teraz mám druhé balenie. Je to prvá a jediná báza, ktorú som zatiaľ mala a fakt som si ju veľmi obľúbila :)



Balenie je sklenený kelímok s obyčajným čiernym plastovým vrchnáčikom na šrubovanie. Za 3 gramy bázy zaplatíte v plnej cene 5,50€, väčšinou však býva v zľave za 3,50€. Odtieň je dostupný len jeden - light beige.
Konzistencia bázy je skôr penová, veľmi jemná a nadýchaná; skvele sa rozotiera, stačí jej naozaj len troška, aby pekne udržala tiene .Ja som si túto bázu zvykla používať aj keď si tiene nedávam, len aby prekryla malé žilky viditeľné na viečku.
Čo sa týka výdrže, klasické práškové tiene nemá problém udržať v celkom solídnom stave aj po viac ako ôsmych hodinách. Krémové mám doma len jedny (Avon - Color Trend), s tými má teda problém, ale osobne si myslím, že tie by na mieste neudržalo nič.



Snažila som sa zachytiť stav tieňov hneď po nalíčení (10:00) a pre porovnanie aj po šiestich hodinách (16:00) , lenže keď som išla o štvrtej fotiť na denné "svetlo" foťák mi už nechcel zaostriť, keďže bola na neho už dosť tma. Musela som teda fotiť v kúpelni a nebolo to veľmi ono. Dúfam ale, že pre predstavu to stačí :) V umelom svetle tiene pôsobia tmavšie, ale nie je to bázou. Môžete však vidieť, že tiene nezaliezajú do vrásky a ani sa výrazne nezlevajú dohromady, takže svoj účel plní za tú cenu priam skvele.


Máte skúsenosť s touto bázou? Akú používate vy?

4 komentáre:

  1. Dlouho přemýšlím jestli si ji pořídit a možná to zkusím:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stouto nie , ale viem že je velmi dobrá lebo počula som aj od druhých ľudí na ňu chválu :) no ja používam GOSH a aj tá je velmi dobrá a dlho vydrží :)

      Odstrániť
  2. Tak s týmto článkom súhlasím a som naozaj rada, že niesom jediná ktorej sa táto báza páči.
    Perfektné je, že ti vydržala tak dlho.. Mne jedna vydržala približne 6 mesiacov.. :D
    ** Mimochodom, strašne ti pristanú tieto stiene :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano ano, to je skvelé, že sa hneď nemíňa :D
      ďakujem pekne :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS