4.november

4. novembra 2013

Ahojte!
Priznám sa, že ani neviem prečo, ale nejako som dostala chuť spraviť takýto článok. Len tak, pre radosť :)
Instagram mám od marca tohto roku (bože, už toľko?) ale nejako veľmi som sa tam neangažovala. To až teraz posledný mesiac (lepšie povedané, posledné dva októbrové týždne) som tomu konečne prišla na chuť.
Stiahla som si totiž do mobilu program na úpravu fotiek a ďalší na koláže a strašne ma baví sa s nimi babrať a skúšať, čo všetko sa tam dá spraviť - tak sa "umelecky" vyžívam a otravujem svoje okolie, aby občas pri fotení asistovali.
Trošičku sa hnevám, ako tie úpravy občas vedia pohnúť s kvalitou fotiek, pretože už len fotka z mobilu má od slova "kvalita" dosť ďaleko a keď sa pričiní ešte aj program, je to hotová pohroma.
Popravde som dosť zvedavá, ako dlho mi toto hobby vydrží, keďže len máloktorej aktivite som ochotná a schopná zostať verná, ale zatiaľ sa držím :D

A čo robím tak celkovo?
- Včera som ako väčšina študentov doprázdninovala - ale tých päť dní (teda 3+víkend) mi absolútne netačilo - a môžem pomaly zase nastúpiť na kolotoč predmaturitných povinností (áno, už teraz).
- Chcem si kúpiť nový kompakt, najskôr asi Canon a stále sa rozhodujem ktorý. Mojim pôvodným zámerom bolo našetriť si na zrkadlovku, na ktorú šetriť neprestanem, len to na malý okamih preruším, pretože môj súčasný kompakt akosi prestáva poslúchať, nechce mi ostriť a má veľký problém v low-light podmienkach, ktoré sú s blížiacou sa zimou stále horšie. Preto dúfam, že sa mi podarí nájsť niečo lepšie, s čím by som bala spokojná. Tak mi držte palce :)










follow ↓↓↓ follow ↓↓↓ follow ↓↓↓

2 komentáre:

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS