25. november

25. novembra 2013


  • No tak a je koniec. Pred-predvčerom sa skončil celý kolotoč nacvičovania, hádok a nervozity. A ako som to prežila?
  • Strašne ma však štve, že to celé vyvrcholilo práve počas slávnostnej ceremónie stužkovania - asi v prostriedku - kedy na mňa prišli mdloby, zahmlil a zatočil sa mi celý svet a za pomoci spolužiaka (ktorému po tretie ďakujem - aj keď je mi jasné, že si to tu neprečíta :P) som musela opustiť sálu, v ktorej sa to celé odohrávalo. Potom však za pomoci mojej a spolužiačkinej mamy sa mi podarilo z toho dostať, a už bolo dobre :)
  • Zo stužkovej som musela odísť oveľa skôr než býva zvykom, pretože na druhý deň skoro ráno som išla pracovať - a taká brigáda veru nie je na škodu. 
  • Čo sa týka alkoholu - tomu som sa vyhýbala ďalekým oblúkom a aj tá tequilla, čo som pila v rámci programu bola vlastne čistá voda :P A prečo? Keď nepijem normálne, nevidím dôvod nútiť sa na stužkovej alebo hocikedy inokedy. A navyše som bola autom... :)
  • S ďalšími  fotkami sa s vami rada podelím, keď sa ku mne nejaké dostanú :) Ale rada vám prezradím, že šaty sa mi podarili na prvý krát, topánky však až na štvrtý - a až na mieste som zistila, že to nebola šťastná voľba.

  • A ako sa hovorí, že stužková je len raz za život - bohudík (že už to celé nemusím absolvovať znovu) a zároveň bohužiaľ (že to nemôžem spraviť ešte raz a lepšie)
  • Okrem toho, že už je toto "omašlené" obdobie za mnou, ma strašne rozveselilo a potešilo, čo viviedlo moje staršie morča Cleo. Keď on tak strašne ľúbi seno, myslel si, že by bol skvelý nápad v tom sene bývať - a vliezol do sáčku so senom, kde sa veselo zahrabával :D

  • No a nebolo by to ono, keby som nespomenula ešte niečo čo ma štve - stráca sa mi kozmetika. A tým nemyslím, že ju míňam, ona sa proste sama stráca! :( Kde si, vyšňový lesk na pery, KDE?! 


A čo váš týždeň? Stalo sa vám niečo zaujímavé? Ničo po čom vám odľahlo? Píšte!! :))

6 komentárov:

  1. jooooj to ale hlavne ze si to v pohode prezila :) mohla si dat aj nejaku fotku ako si vyzerala :) a z alkoholu som si odpila dva glgy a ostatne som dala vypit frajerovi, kedze tiez nepijem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď hej :) no veď takú nemám ešte, neskôr budú :D snáď :P
      jeej tak som rada, že nie som sama :))

      Odstrániť
    2. Stužková bola fajn , no neskôr si mi tam veľmi chýbala :) ale aj tak si myslím že sme si spolu užili kopec srandy :)

      Odstrániť
  2. úplne dokonalé fotky! =)
    ale stužková bola i tak fajn, som rada že som ju mohla prežiť s tebou, aj keď Naty má pravdu, chýbala si tam! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) z toho má potom človek také zmiešané pocity.. na jednej strane radosť, že niekomu chýbal, na druhej strane ho to mrzí.. aaa!

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS