18. november

18. novembra 2013

  • Už je to fakt za chvíľočku, len sa dočkať do piatku, a čaká ma stužková. Z celej tej udalosti mám taký neutrály pocit. Nemôžem povedať, že sa teším, ani že sa neteším. Viem len určite, že som nervózna a trošku sa bojím, aby som niečo nepokazila....
  • A obrovskú radosť mi spravila návšteva kozmetičky. Konečne mám spravené obočie!! A vybrúsenú pleť :) 
  • Ale snáď ešte viac sa teším z toho, že mám po troch mesiacoch znovu nafarbené a ostrihané vlasy ♥
Pred



po
  • Počasie vonku sa už jednoznačne ochladilo. Predminulý týždeň som v pohode chodila ešte vo svetri a psa som venčila v kapri teplákoch. Teraz už kabát pomaly nestačí. Ale aspoň uši si zachraňujem bielymi chlpatými klapkami :P
  • Za čo som strašne rada sú nejaké menšie nákupy kozmetiky. Kúpila som si dve micelárky na porovnávací článok a objednala som si Oriflame a spravila nákup tieňov od Catrice. A v Brne som si konečne zohnala botky na stužkovú. A nejakú tu bižu ;) Mám radosť; I ♥ Brno. 
  • A kamarátka Natálka mi spravila obrovskú radosť, keď mi posunula kozmetiku, ktorú nepoužíva. 
  • A tiež mi babička poslala nejaké vzorky kozmetiky. Jedna značka je mi tak trochu záhadou, ale je tam zopár kúskov L´occitane ♥ tak sa teším :)

Aký bol váš týždeň? 

4 komentáre:

  1. L´occitane je velmi dobrá francúzska značka , s ktorou budeš veľmi spokojná . Aspoň teda predpokladám :D , no čo už môže byť zlé na kozmetike , ktorá je na čisto prírodnej báze ?! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dneska som skúsila šampónik a zatial sa mi veľmi pozdáva :) no veď práveže skoro nič :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS