11. november

11. novembra 2013


  • Nemôžem si pomôcť, ale od minulého týždňa sa mi všetky dni zdajú také hmlisté; strašne sa mi zlievajú jeden do druhého a na žiadnom akosi neviem nájsť nič extra, čo by ma vytrhlo so stereotypu.
  • Na druhej strane ale musím povedať, že mi robí veľkú radosť blogovanie. Už dlho som sa v týchto vodách necítila tak dobre ako v poslednej dobe. Veľmi ma potešil počet kliknutí na článok o CC kréme od GOSH. Sama tomu nedokážem celkom dobre veriť, ale v tejto chvíli, keď toto píšem je to pre mňa neuveriteľných 514 kliknutí.
  • Čo sa ešte blogovania týka, preriedila som svoj zoznam sledovaných blogov. Za určitý čas som totiž prišla na to, ktoré blogy sa mi oplatí sledovať a ktoré mi robia radosť :) a ktoré na druhej strane naopak. Pre tento ťah som sa rozhodla aj preto, aby som mala lepší prehľad v článkoch mojich obľúbených autoriek (to fakt píšu blog len dievčatá?) a tiež preto, aby som im mohla venovať pozornosť, akú si zaslúžia a tiež častejšie komentovať články. 
  • Nedávno som navštívila DMku a keď som len tak prechádzala regály, uvedomila som si, že je strašne veľa vecí, ktoré by som chcela vyskúšať. Najviac dekoratívnej kozmetiky sa mi tentokrát páči u Catrice. Dúfam, že sa dostanem k nákupom kozmetiky pravidelne a podarí sa mi pre vás zrecenzovať čo najviac produktov. Sakra, fakt ma to baví! :) 
  • Potešilo ma to, že som si po dlhej dobe spravila poriadok medzi lakmi a nechtovými pomôckami. Veľa vecí som vyhodila (ako staré pilníky a pod.), veľa lakov som posunula sestre. Hlavne modré a zelené odtiene a veľmi kriklavé oranžové či slabo krycie.
  • A tiež v poslednej dobe dosť premýšľam, že by som si začala zase písať denník. Človeku to občas fakt pomáha... A som rada, že som si konečne kúpila žiarovku do lampičky :)

Aký bol váš týždeň? Máte niečo nové? Čo vás potešilo, alebo naopak sklamalo?

4 komentáre:

  1. Milá Donny, článek o CC krému od GOSH jsem taky zhltla na jedno nadechnutí a už už jsem si ho chtěla pořídit, jenže nakonec jsem se podívala do mé kosmetické taštičky (tam jsem našla 5 BB krémů), takže jsem si nakonec nechala zajít chuť, i když nerada. Moc Ti gratuluju k úctyhodnému a úžasnému číslo 514 a jsem si jistá, že Ti blogování bude dělat pořád takovou radost. Je vidět, že píšeš s radostí a o to tu jde.
    Měj se krásně, Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Drahá Vivi :) nevieš si predstaviť, ako veľmi ma potešilo, keď som si tu našla tvoj komentár a že si ma prišla navštíviť :) 5BB krémov je celkom dosť, ja som na tom tiež približne tak, ale komu to vadí? Vždy si viem nájsť dostačujúcu výhovorku na niečo ďalšie, nové :P
      Dúfam, že sa ešte niekedy zastavíš a spravíš mi radosť zopár slovami :)

      Odstrániť
  2. Když jsem četla první větu, jako bych ji psala já... Jsem třetí měsíc v nové práci, tak už jsem si tam zvykla, ale teď přišel takový stereotyp a posledních pár dní mi příjde, že čas plyne a nic moc mě netěší. Ale to bude taky tím počasím, chce to vitamínky a trochu lepší nálady :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To teda áno. Ja sa snažím si robiť radosť drobnosťami, ale nejako to tentoraz nafunguje. Snáď sa to zlepší :) Nech sa ti darí v novej práci :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS